BUDDYT

  • timo vepsälänen

    Buddyn perustaja

    Palveluliiketoiminnan johtamisen vahva osaaja, joka on työskennellyt vaativissa matkailu-, hotelli- ja ravintola-alan esimies- ja johtotehtävissä jo vuosikymmenten ajan. Tutuiksi ovat tulleet liiketoiminnan ja erityisesti palveluliiketoiminnan vaativat ja monipuoliset kehityshankkeet.

    Timon työskentelyssä asiakasymmärrys, liiketoimintalähtöisyys ja henkilöstöä sitouttava, ihmislähtöinen johtaminen ovat keskiössä. Brändi- ja konseptisuunnittelun vahva osaaminen sekä kyky hahmottaa muutostarpeita ovat Timon vahvoja osaamisalueita, kuten myös asioiden saattaminen käytäntöön ja arjen tekemisiksi. Napakka projektijohtaminen ja asiakkaiden tarpeisiin mukautuva tekeminen varmistavat onnistuneen lopputuloksen.

  • marja-liisa "maisa" karhu

    Buddyn perustaja

    Horeca-alan prosessien kokenut osaaja ja liiketoimintaan syvälle kaivautuva kehittäjä, jolla on pitkä kokemus horeca-alan liiketoiminnan johto- ja kehitystehtävissä. ​

    Kokemussalkussa on työvuosia ulkomailla ja työskentely suomalaisten & kansainvälisten hotellibrändien palveluksessa sekä myös Advisor-rooleja suomalaisten pienempien yksityisyrityksien kehityshankkeissa.​​

    Kehityshankkeiden suunnittelu ja niiden vieminen käytäntöön yhdessä asiakkaan henkilöstön kanssa saavat Maisan liekkeihin. Valmis käärimään hihat ja hyppäämään vaikka etulinjaan jotta muutostarpeet muuttuvat uusiksi käytännöiksi.

  • hanna riihimäki

    Hanna on intohimoinen ihmisten, yrityskulttuurin ja palveluliiketoiminnan kehittäjä ja johtaja. Asiakas- ja työntekijäkokemuksen kehittäminen, muotoilu ja suunnitelmien konkretisointi mitattavia tuloksia tuottaviksi tekemisiksi ovat Hanna ydinosaamista.

    Palveluina palvelukonseptien kehittäminen ja toimeenpano, johtamisroolit organisaation muutostilanteissa sekä joulukuusta 2023 eteenpäin business coaching. Välittömyys, inhimillisyys ja ilo yhdistettynä rohkeaan tekemiseen ovat Hannalle tärkeitä arvoja ja missiona tuoda näitä lisää työelämään. Kauppatieteilijä, joka rakastaa uuden oppimista ja syventänyt osaamistaan psykologian, positiivisen psykologian ja business coaching opinnoilla.

  • tatu viitala

    Palveluliiketoiminnan operatiivisen johtamisen vahva osaaja ja suunnittelija, jonka meriitit ovat kertyneet yli 30 vuoden alan työkokemuksen myötä. Asiantuntijan tietotaitoa Viitala on toteuttanut mm. ravintoloiden liikeideoiden muutoksista ja tehostamisista, ravintoloiden avauksista, tapahtumien ravintolapalveluiden suunnitteluista ja toteutuksista sekä niihin liittyvistä koulutuksista.

    Viitala on vastannut useiden ketjujen sekä yksityisten ravintoloiden avauksista ja liikeidea muutoksista. Viitalan intohimona on suunnitella tilat asiakaspolku-lähtöisesti. Vuosikymmenet operatiivisen Horeca-työn johdossa ovat opettaneet Viitalaa suunnittelemaan toimipisteet työystävälliseksi ja tehokkaaksi. Viitala on myös kouluttanut satoja alan työntekijöitä toimintojen ja asiakaspalvelun vahvistamiseksi.

  • jan-erik lagerström

    Jannella on pitkäaikainen operatiivisen sekä kaupallisten toimintojen johtajakokemus palvelualalta. Hän on toiminut mm. myynti- ja markkinointijohtajana, kaupallisena johtajana, myyntijohtajana, revenue management -toiminnoista vastaavana, liikkeenjohdon seniori konsulttina sekä ketjujohtajan nimikkeillä.

    Työnantajana ovat olleet johtavat valtakunnalliset ja kansainväliset toimijat. Koulutukseltaan hän on B.Sc Hospitality Management sekä Hotel Real Estate Investments and Asset Management tutkinto Cornellin Yliopistosta

  • taru ojaharju-latief

    Markkinointi- ja myyntistrategiat, jakelutiet, brändin hallinta sekä tuotteistus ovat Tarun kaupallisia supervoimia. Tarulla on 25 vuoden kokemus myynti- ja markkinointitehtävistä, josta valtaosa hotelli,- ravintola- ja matkailutoimialalta, sekä rutkasti kokemusta sekä independent-brändeistä että ketjuohjatuista kansainvälisistä jättiläisistä.

    Taru on rento ja positiivinen tiimipelaaja, joka tunnetaan siitä, että hän tekee kaikkensa muuttaakseen liiketoiminnalliset toiveet ja uskomukset tuloksiksi!

  • maritta joki

    on kokenut johtamisen, HR-johtamisen ja valmentamisen ammattilainen. Hän on työskennellyt monissa eri organisaatioissa johtotehtävissä niin työsuhteisesti kuin vuokrajohtajanakin. Lisäksi Maritta on valmentanut yli kymmenen vuotta yritysten johtoa ja esihenkilöitä parempaan ja tuloksellisempaan johtamiseen ja työyhteisöjä vastuullisempaan vuorovaikutukseen ja yhdessä onnistumiseen. Maritta uskoo vahvasti, että hyvä henkilöstökokemus tuottaa hyvän asiakaskokemuksen.

    Lisäksi Maritta on toteuttanut useita verkkovalmennuksia ja kirjoittanut mm Henkilöstöasiantuntijan käsikirja -nimisen teoksen (Kauppakamari 2021). Hän on innokas ihmisten ja itsensä tutkija, lempeä ja jämäkkä sopivassa suhteessa, iloa ja valoa ympärilleen tuova, mutta kuitenkin aina tavoitteisiin vakavasti suhtautuva yhteistyökumppani.

  • Päivi Laine

    Päivillä on rautainen palvelualan johtajakokemus Horeca-alalta. Uransa aikana hän on toiminut erilaisissa operatiivisissa päällikkötehtävissä, sekä vastannut myynnistä, markkinoinnista ja konseptionnista niin yksityisissä hotelleissa, kuin kansainvälisissä ketjuissakin.

    Päivi on toiminut pitkään sekä konsernin toimitusjohtajan, että toimitusjohtajan tehtävissä. Kokemusta on karttunut myös erilaisissa hallituspositioissa ja kehitysprojekteissa.

    Päivi on luova ja helposti lähestyttävä persoona, joka saa tehokkaasti pyörät pyörimään yllättävissäkin tilanteissa ja ihmiset kukoistamaan asiakaspalvelussa. Rakkaudesta ruokaan ja jaloihin juomiin on osoituksena hänelle myönnetyt Chaîne des Rôtisseurs käädyt.